Конференция за онлайн маркетинг и търговияКонференция за онлайн маркетинг и търговия

  • ТЕМИ
  • ЛЕКТОРИ
  • ПРОГРАМА
  • ЦЕНИ
  • КОНТАКTИ
  • АРХИВ
    • Digital4Plovdiv 2016
      • D4P 2016 „Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия““
    • Digital4Plovdiv 2017
      • D4P 2017 „Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия“
    • Digital4Plovdiv 2018
      • D4P 2018 „Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“
      • D4P 2018 „Digital solutions for Retail and FMCG“
      • D4P 2018 „Международна онлайн търговия“
      • D4P 2018 „Digital B2B Technologies
      • D4P 2018 „Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия“
    • Digital4Varna 2019
      • D4V 2019 „SEO & Content marketing“
      • D4V 2019 „Before Black Friday‘‘
    • Digital4Plovdiv 2019
      • Bulgarian Digital Week (23-29.09.2019)
      • D4P 2019 „Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия“
    • Digital4Plovdiv 2020
      • D4P 2020 „Годишна конференция за онлайн маркетинг и търговия“
+359878888123РЕГИСТРАЦИЯ

5 грешки, които ви пречат да продавате повече онлайн

by Olya Ivanova / петък, 15 ноември 2019 / Published in Uncategorized

Как да продаваме повече?

Това е въпрос, на който всеки собственик на онлайн бизнес упорито търси отговор. Понякога въпреки усилията и стратегиите, които прилагате, продажбите не отговорят на очакванията. Причината за тези незадоволителни резултати са основни грешки, които често биват допуснати. В следващите редове сме подбрали 5 грешки, които ви пречат да продавате повече онлайн. Вижте кои са те и  проверете дали не сте допуснали някоя от тях.

Правите всичко сами

Една от често срещаните грешки е да правите всичко сами. Всеки, който се е захванал с онлайн търговия, знае, че отговорностите са много – от развиване на маркетингова стратегия, SEO, реклами, дизайн, през описание на продукти, изработването на лого, качване на продукти и т.н. Обективно погледнато е невъзможно един човек да се справя еднакво добре с всичко. Затова, потърсете опитни специалисти, които ще Ви предоставят качествени услуги. Да, ще Ви струва повече пари, но пък ще Ви спести време и  ще постигнете по-добри резултати.

Неубедително описание на продуктите

Описанието на продуктите е от съществено значение за осъществяване на продажба. Когато пазаруват онлайн, потребителите очакват продуктовото описание да отговори на всички въпроси, както би направил продавач консултантът във физически магазин. Липсата на основни характеристики на продукта, подвеждащата информация и нискокачествените изображения по-скоро биха отказали потенциалните клиенти да направят поръчка от Вашия онлайн магазин.

Не следите потребителското поведение

Днес разполагате с множество инструменти, които позволяват да проследите потребителското поведение на сайта. Използвайки ги, може да опознаете своите клиенти много по-добре: да разберете какво задържа вниманието им, кои страници разглеждат и дори кое ги спира да направят  поръчка. Анализът на тези данни ще Ви помогне да откриете пропуските си и да внесете съществени промени на сайта си. Ако Вие все още не използвате такъв инструмент, съветваме Ви да попълните този пропуск.

Предлагате огромен избор

Законът на Хик доказва, че колкото повече са възможни алтернативи, толкова по-дълго става времето за вземане на решение. Когато са онлайн, потребителите искат всичко да става бързо и лесно. Ако им предложите хиляди продукти, за тях ще отнеме твърде много време да сравнят всички по отделно, за да направят избор. Затова вие като търговец, трябва да се постараете да отличите част от тях, като например показвате най-продавани, най-нови, най-високо оценени и добавите филтри, които да сведат възможните опции до няколко. В противен случай, потребителят много по-трудно ще вземе решение и дори може да се откаже.

Усложнявате завършването на покупката

Често се случва потребителите да минат през всички стъпки, да добавят желаните продукти в кошницата и след това да се откажат. Причината е сложният процес по завършване на покупката. Ако изисквате от тях да направят регистрация, да попълнят безкраен списък с  информация, е силно вероятно да напуснат сайта Ви и да потърсят същия продукт при конкуренцията. Така че винаги мислете за удобството на клиента.

Ако искате да продавате успешно и да научите повече за актуалните тенденции в електронната търговия, посетете Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv 2019 – 30 ноември – 1 декември. Четвъртото издание на събитието ще събере над 50 водещи специалисти с доказан опит. Те  ще представят реални казуси и ще ви дадат полезни съвети за развитието на вашия бизнес.

За всички наши приятели имаме и специална допълнителна отстъпка от 25% от цената. Ползвайте промокод при регистрация: SEOMAX25D4P (промокодът важи още 3 дни).

Повече информация за лекторите, програмата и билетите ще откриете на: https://d4p.bg/

  • Tweet
Tagged under: conference 2019, digital marketing, digital4plovdiv, ecommerce, online marketing

About Olya Ivanova

What you can read next

5 убедителни причини да използвате повече видео съдържание

Вашият коментар Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Последни публикации

  • 5 убедителни причини да използвате повече видео съдържание

    С развитието на технологиите и социалните мрежи...

Телефон за връзка

+359 882 55 11 12

E-mail

info@digital4plovdiv.com

  • ТЕМИ
  • ЛЕКТОРИ
  • ПРОГРАМА
  • ЦЕНИ
  • КОНТАКTИ
  • АРХИВ
    • Digital4Plovdiv 2016
    • Digital4Plovdiv 2017
    • Digital4Plovdiv 2018
    • Digital4Varna 2019
    • Digital4Plovdiv 2019
    • Digital4Plovdiv 2020

Социални мрежи

Платежни методи:

 

© 2016 - 2021 | Всички права запазени!

Общи условия | Бисквитки | Политика за сигурност

ОРГАНИЗАТОР

Digital4 Foundation
TOP