ТЕМА

Добри практики за ръчен мениджмънт на наддаванията в PPC рекламата

1)Представяне на понятието Key Performance Indicators (KPIs);

2)Как да пресметнем нашата ефективност според представените KPIs;

3)Въведение в управлението на наддаванията (bid management);

4)Как да изчислим оптимална цена на клик за нашите насочвания, ключови думи и др. 

5)Hands-on workshop - решаване на реален проблем свързан с мениджмънт на наддаванията от страна на кандидатите.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Александър е създател на дигитална агенция Advertise. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Запалва се по дигиталния маркетинг oще през 2007, когато обслужва малки и средни предприятия във Великобритания, предлагайки Google AdWords услуги. През годините е събирал опит в България и чужбина с клиенти като Cannon, Easy Credit, Technopolis, Fantastico, Peugeot, Plesio, Бяла Карта, Domino’s Pizza и др. и днес вече Алекс е един от най-опитните специалисти в дигиталния маркетинг в България, също е и сред няколкото български Google Certified Trainers. В момента най-голямо удоволствие му доставя работата в сферата на Conversion Rate Optimisation и създаването на цялостни дигитални стратегии. Алекс  обича да мисли извън границите на вече създаденото – често се налага сам да измисля алгоритми и да съчетава различни стратегии за разрешаването на проблемите. А част от тези стратегии е готов да разкрие и на вас.

TOP