ТЕМА

Как да се възползваме от Analytics attribution за да повишим продажбите.

В презентацията ще разгледаме следните теми:

- Кратко представяне на потребителска пътека;

- Какво е Attribution; 

- Какви отчети предлага Analytics и как да ги интерпретираме за да получим actionable insight;

- Как да изберем правилния модел на база на нашите KPIs;

ПРЕДСТАВЯНЕ

Александър е създател на дигитална агенция Advertise. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Запалва се по дигиталния маркетинг oще през 2007, когато обслужва малки и средни предприятия във Великобритания, предлагайки Google AdWords услуги.

През годините е събирал опит в България и чужбина с клиенти като Cannon, Easy Credit, Technopolis, Fantastico, Peugeot, Plesio, Бяла Карта, Domino’s Pizza и др. и днес вече Алекс е един от най-опитните специалисти в дигиталния маркетинг в България, също е и сред няколкото български Google Certified Trainers.

В момента най-голямо удоволствие му доставя работата в сферата на Conversion Rate Optimisation и създаването на цялостни дигитални стратегии. Алекс  обича да мисли извън границите на вече създаденото – често се налага сам да измисля алгоритми и да съчетава различни стратегии за разрешаването на проблемите. А част от тези стратегии е готов да разкрие и на вас.

TOP