ТЕМА

Възможности в утрешния дигитателен маркетинг

Променящият се дигитален пейзаж означава и променящ се професионален. Утрешните маркетолози се нуждаят от образование и знания, необходими за влизане в произволен брой настоящи или бъдещи роли в тази област. Всичко започна от специалист по дигитален маркетинг. Сега имаме толкова много професии, които включват:

  • Art director
  • Copywriter
  • Social media manager
  • Media relations specialist
  • Research analyst
  • Advertising account manager
  • Public relations manager
  • Media buyer
  • Strategic account planners

Как стигнахме до тук и откъде тръгваме?

ПРЕДСТАВЯНЕ

Александър Иванов през последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро се превръща в Main Brand Ambasador на организацията.

В момента ръководи екипа на CreateX Digital Agency с  17 човека на борд и над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. В периода от 2014 - 2016 е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.

TOP