ТЕМА

Диджиталът работи. А след него какво? Какво ще чуете: Диджиталът промени комуникацията и точно заради това брандовете вече трябва и са задължени да има бранд пърпис в смисъла на „смисъл“ зад кампанията или комуникацията.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Ангел Искрев е Creаtive Director на proof.

Aнгел Искрев, творчески директор на proof.


Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в

България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел,
Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш
творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels.

В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie,
IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. В свободното си време е коментатор
в Евроспорт, а отскоро е войсовър. Обича Ювентус, планината, терасата си и узо с малко лед
и фреш от грейпфурт

TOP