ТЕМА

Оптимизация за продажби, монетизация

ПРЕДСТАВЯНЕ

Борил Богоев е маркетинг стратег и практик с 19 годишен опит в дигиталния бранш. През далечната 1999 г. започва своята кариера като графичен дизайнер. Преминава по всички стъпала на стълбицата - уеб дизайнер, програмист, корпоративни продажби, маркетинг. Има задълбочен практически опит с повечето аспекти на дигиталния маркетинг - управление на маркетинга, content marketing и copywriting, email marketing, affiliate marketing, social media marketing, онлайн реклама, оптимизиране на маркетинга и маркетинг технологии. През 2010 г. защитава дисертация на тема “Автоматизирани системи при бизнес моделите в Интернет”. Една година по-късно създава първия и най-обхватен (за времето си) онлайн курс по маркетинг в България - “Летящ старт в Интернет маркетинга”.

През последните 9 години, Борил създава 18 онлайн курса, които публикува в Учебната зона на своя уебсайт. Съавтор е на 2 електронни книги и автор на 5. Издава първата си печатна книга - “Мъдростите на Борил” - през 2018. Води курсове в Нов Български Университет и СофтУни. Участвал е като лектор на десетки събития и конференции, водил е стотици обучения и презентации. Достигнал е лично (събития на живо) и чрез онлайн обучения до над 10 000 човека. Професионалният опит на Борил обхваща голям брой индустрии (като експерт, мениджър или консултант) - FinTech, мода, спортни стоки, недвижими имоти, детски играчки, телекомуникации, издателска дейност, системна интеграция, козметика, онлайн медии, мебели и други.

В момента Борил е консултант на свободна практика с най-нови проекти в областта на търговията с диаманти, организиране на събития и обучения, платформа за онлайн търгове. Борил Богоев специализира основно в изграждането, реализирането и оптимизирането на маркетинг кампании за клиенти в България, Чехия и Обединени Арабски Емирства. Фокусът му е върху имейл маркетинг и автоматизация, маркетинг технологии и оптимизация за конверсия.

TOP