ТЕМА

Въздействието на клиентското обслужване и фулфилмънта върху онлайн търговията

Анотация:

Много често в онлайн търговията се говори основно за дигитален маркетинг. Съществува голямо неразбиране от страна на търговците за необходимостта от ясна стратегия за клиентско обслужване и фулфилмънт (логистика) и какво се включва в тях. Реализацията на продажбата не приключва с натискане на бутона "Поръчвам" в онлайн магазина, а когато клиентът получи своя пакет. Какво се случва от приключване на поръчката в онлайн платформата до получаване на пратката? Има ли въздействие на клиентското обслужване и фулфилмънта върху маркетинга? Отговорът на тези въпроси ще получите от Цветелина Бурова и Борис Ненков от Метрика ООД.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Очаквайте скоро

TOP