ТЕМА

PPC Case Study: Google Ads Днес и Утре - AI Автоматиката срещу Човека.

Какво правим днес, как го правим, какво ще правим утре в Google Ads?

Какво ще чуете:

Как го правим в Inbound.bg - преминаване от ръчно управление и пълен контрол към AI и автоматики, скалиране, анализ от високо и дългосрочно планиране. Кейс стъди с успешен пример, плюс няколко доказани похвата за използване на автоматики в Google Ads.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Димитър Димитров се занимава професионално с Дигитален Маркетинг и Интернет Реклама от над 10 години. Специализира в SEO, SEM, Inbound Marketing похватите, а от над 5 години практикува и маркетинг в социалните мрежи. Основно насочен към performance рекламата в дигитална среда.

Преди да основе собствено студио за Дигитален Маркетинг и Интернет Реклама - Inbound.bg - Димитър е работил в няколко големи международни компании, където е работил над повече от 200 проекта. От създаването на Inbound.bg в началото на 2013, до момента Димитров и екипът му са реализирали (и продължават да реализира) над 120 успешни проекта за средни и големи бизнеси в България, САЩ, Канада, Великобритания и Германия.

Димитър е и сред лекторите на едни от най-престижните ИТ събития в България. Разполага със сертификати за Google AdWords, Google Analytics, Inbound Marketing Certificate of Excellence, Gamification, Content Strategy for Professionals и други. Съосновател и главен секретар на Българската Асоциация за Дигитален Маркетинг (БАДМ) и бивш член на международната SEO органиция - SEMPO. Един от малкото официални Google Trainer специалисти в България. Още за Димитър Димитров:

Google Trainer

Съосновател на Българска Асоциация за Дигитален Маркетинг

Google AdWords Premier Partner

Google Analytics Individually Certified

Inbound Marketing Certificate of Excellence (Hubspot)

Content Marketing for Professionals (Northwestern University)

TOP