ТЕМА

А/Б Тестове – Иновации и Управление на риска в онлайн магазините

Кратко въведение в бизнес експериментите и Case studies.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Георги Георгиев е управляващ собственик на консултантска агенция Уеб Фокус. 15 години професионален опит в онлайн маркетинг, анализ и измерване за уебсайтове, статистически анализ и дизайн на експерименти в бизнеса. През годините оперира над дузина собствени уебсайтове и консултира стотици клиенти, включително много най-големите онлайн бизнеси в България. Създател е на инструмента Analytics-toolkit.com, ползван от стотици експерти по анализ на данни и оптимизация на конверсиите (CRO).
Георги е автор на книгата "Statistical Methods in Online A/B Testing", както и на няколко white papers в областта на статистическия анализ на онлайн A/Б тестове. Участвал е като лектор на десетки конференции и семинари в сферата на дигиталния маркетинг и оптимизация на конверсиите, включително в качеството си на официален лектор на Google за България и региона. Автор и лектор е на курса "Statistics for A/B testing" в онлайн академия CXL, даваща едни от най-престижните сертификати в областта на CRO.

TOP