ТЕМА

Case Study: 3 успешни кампании в социалните мрежи - с подходи, които да приложите от утре

ПРЕДСТАВЯНЕ

В момента Георги е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg. Макар агенцията да съществува от по-малко от 4 години тя се нарежда на 5-то място в класацията на Капитал на дигиталните агенции, и то с оборотите от втората година на агенцията.

Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 50 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти, до финансови услуги.

Георги е ментор на стартъпи към Eleven, Endeavor, Founder Institute. Съдружник в стартъп, финансиран в batch 3 на Eleven. Георги е основател в няколко стартъпа, включително един на по-малко от месец.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в Softuni Digital, УНСС и ВМБУ.

Сертифициран управленски консултант и сертифициран за управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет.

Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години.

TOP