ТЕМА

Нестандартните решения. Кога трябва сме креативни и кога - НЕ!

ПРЕДСТАВЯНЕ

Христо Радичев има дипломи по социология и по международни отношения от СУ „Климент Охридски”. Започва професионалната си кариера в GfK България като младши изследовател и ръководител на проектите Leaflet Monitor и Shopping Monitor, които разглеждат промоционалните активности и потребителските навици на пазара за бързооборотни стоки.

След това, като интернет мениджър в международното издателство "Reader's Digest", отговаря за имейл маркетинга и изграждането на клиентски бази данни в България, Босна и Херцеговина, Словения, Сърбия и Хърватска. Съавтор е на някои от най-успешните eDM (electronic Direct Mail) проекти за компанията.

Сега е управител за България на "Медияпост Хит Мейл" – специализирана компания за директен и дигитален маркетинг, част от френската група "La Poste". Екипът на „Медияпост Хит Мейл България“ управлява онлайн кампании в 9 държави в Европа.

Христо е бил лектор на редица събития и семинари в България, Румъния и Испания. Част е от журито на конкурса Prémios Email & Data Driven Marketing Portugal 2016. В партньорство с „ИнАут Трейд“ създава и международния проект Balkan eCommerce, който помага на успешни електронни магазини да започнат бизнес в 8 държави в Европа и Азия.

TOP