ТЕМА

Как да приложите Data Science и AI за електронната си търговия по интелигентен и икономически ефективен начин с представяне на реални кейсове

Описание:

- Какво е Customer Data Platform и с какво се отличава от стандартните бази
- Как да работим с данни от различни източници - CRM, email, mobile apps, clickdata и др.
- представяне на 2 или 3 проекта в зависимост от времето:
 * user preferences - клиент от Англия - препоръка на определени продуктови атрибути въз основа на интереса     на клиента
 * chat bot представяне - клиент от САЩ - Чатбот технологии базирани на последните AI модели на Google за     обработка на естествения език. Демо на чатбот за библиотеката на University of Southern California.
 * article advisor - клиент БГ - как да оптимизирате съдържанието си и къде да се съсредоточите

Цели:

- По-добро разбиране за това как да се комбинират различни източници на данни и защо.
- Какво е необходимо да се дефинира предварително, преди да се стартира Data Science проект - данни, цели, стъпки
- Няколко примера за реални случаи от различни области в eCommerce.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Др. Лаура Толош-Халачева е експерт по изкуствен интелект в ShopUp с широк опит и много успешни проекти в най-различните индустрии: медицина и биология, e-commerce, анализ на новини и социални медии. От 14 години се занимава с прилагане на cutting-edge AI решения, първо като докторант в топ институт Max Planck  в Германия, а после в България в индустрията, като фрийлансър и сега е част от екипа на ShopUp.

Лаура е изключително ентусиазиран и мотивиран професионалист, винаги търсещ предизвикателни, трудни проблеми. С опит и креативност тя намира модерно и компетитивно решение базирано на изкуствен интелект, което добави висока стойност на даден бизнес.

От време на време, Лаура преподава избрани теми по изкуствен интелект и също участва в организирането на състезания, примерно в Hackathon-ите на Data Science Society.

Повече инфо https://www.linkedin.com/in/laura-tolosi-halacheva/

TOP