ТЕМА

Маркетинг чрез съдържание - какво включва изобщо и как да го подготвим по-добре (т.е. различните специфики за имейли, статии, слогани, копита и т.н.)

.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Любомир Атанасов е управител на Интернет Медия Груп и основател на дигитална агенция SEOMAX.

Участва в създаването на още 4 собствени бранда, работещи в различни сфери на дейност. През 2019-та година става съсобственик и на дигитална агенция Tendrik Europe. Екипът, който менажира е над 40 човека и има опит в интернет маркетинга и реклама, както и мениджмънт на компании над 10 години.

През годините той и екипът му са помогнали на над 300 брада да се развият в Интернет пространството.

Любомир е организатор на конференциите Bulgarian Digital Week, HR Summit & Career Fair, Digital4Varna, както и на годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv. Създател е и на IMG ИТ Академия, Пловдив.

Любомир участва и в много медийни издания като за 2019-та година е на корицата на списание Enterprice. Екипът му е двигател в развитието на digital бизнеса в България и вярват в сътрудничеството от колеги в бранша за една по-добра еко система. 

TOP