ТЕМА

Какво е Pillar content стратегия? Как да я използваме за нашия бизнес?

ПРЕДСТАВЯНЕ

Мартин Попов е управляващ собственик на дигитална агенция Interactive Share. Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама. Над 10 години неговата агенция е една от водещите дигитални агенции у нас. Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.
Той е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания. През последните годините Мартин създаде и участва в няколко компании в областта на хранителните добавки с гъби, Shroomzup Brain Coffee и Shroomzup Brain Tea. Заедно с Магдалена Пашова управляват иновативната компания Nutri Cosmetics, която също създава хранителни добавки. Освен всичко това той дейно участва и в проекта за вино Vinogradi.bg. Мартин активно създава бизнес съдържание в LinkedIn за Продажби и Дигитален маркетинг а във Facebook&Instagram&Youtube вече над 4 години прави LIVE видеа, където споделя своят интересен житейски опит.

TOP