ТЕМА

Чатботите – (р)еволюция в маркетинг-а или поредният хайп

Гартнър предвижда, че до 2022 година, 70% от взаймодействията между клиент и фирма ще бъдат посредстом чатботи и технологии за изкуствен интелект. Въпреки това, защо все още не се виждат толкова много чатботи на българската маркетинг сцена? Каква е практическата страна на тази технология, колко сложно/лесно е да се направи чатбот, как можете да включите чатботи в маркетинг кампаниите си, можете ли чрез чатбот можете да подбрите conversion rate-a на сайта си – това са някои от темите които ще разгледаме в тази презентация.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Росен Живков е управител на Абилитикс, софтуерна компания която обслужва клиенти като The Coca Cola Company, Coca Cola HBC, LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton, Виваком, A1, BNP Paribas PF и много други.  

Росен е и човекът зад един от основните продукти на Абилитикс - Skilly the bot – инновативна платформа за създаване на чатботи. Някои от проектите в България базирани върху СКИЛИ са COVID-19 чатбот-а на Столична община, чатбот-а на Министерството на образованието, подпомагащ дистанционното обучение, и ЧАТИ, иновативения чатбот които подпомага сектора туризъм в България. За повече информация вижте https://skillythebot.com

TOP