ТЕМА

Брандове и инфлуенсъри - рецепта за успех или провал?

Темата ще даде информация за следните неща: Kога са успешни партньорствата между двете страни?  Важно ли е с кои инфлуенсъри си партнира бизнеса ни? Как да се подбере точният инфлуенсър за конкретния бранд, както и какви са предимствата от подобна колаборация. 

ПРЕДСТАВЯНЕ

Станислав Койчев, по-известен като Стан, е роден през 1992 година. Завършва Националната търговска гимназия в Пловдив, откъдето е родом, със специалност „Икономика и мениджмънт“, след което продължава висшето си образование по мениджмънт в City University of Seattle и завършва като един от студентите с най-високи резултати. Още от студентските си години насочва интереса си в сферата на маркетинга. Споделя, че от малък винаги е искал да въздейства на хората с това, което прави. Така се ражда и идеята да прави забавни видеа в интернет. Първото му видео е качено на 17 март 2013 г., а Стан преминава границата от 100 000 абонати в YouTube през ноември 2016 г. В момента влогърът може да се похвали с над 400 000 последователи и над милион и половина гледания на видеата му месечно, като общият им брой доближава 100 милиона. Дебютният му роман „Невидим“ оглавява класацията на верига книжарници „Хеликон“ за най-продавани заглавия през 2017 г. През 2018 г. излиза и неговото продължение – „Измамен“. Двата романа са носители на награда „Бисерче вълшебно“ в категориите „Мечтатели“ и  „Майстори“. 

 

Стефани Петкова, известна на всички свои почитатели като Стефи, е родена през 1992 г. в гр. Пловдив. През август 2013 година публикува първото видео в канала си в YouTube и за последните 6 години клиповете, които създава, са гледани над 30 милиона пъти, а последователите ѝ надхвърлят 270 хиляди последователи. Стефи е завършила СОУ „Любен Каравелов“ в гр. Пловдив – гимназия с разширено изучаване на музика, с профил тамбура и пиано. Продължава образованието си в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“, където завършва бакалавърска степен по “Стопанско управление” и взема магистратура по “Маркетинг”. „Тайните на Стефи“ е първата ù книга, която е носител на награда “Бисерче вълшебно” в категорията “Нещотърсачи”. 

 

Двамата вече седем години развиват социалните си мрежи като наред с публикуването на съдържанието си, успяват да си партнират успешно с редица брандове. Основен приоритет за тях е да се асоциират с визията, мисията и посланията на брандовете, с които работят и да успеят да създадат едно органично партньорство, чрез което да предоставят добавена стойност на аудиторията си.

 

TOP