ТЕМА

Що е “TikTok” и има ли място той в бизнеса ни? Практически Workshop.

1) Какво е Тик Tок

2) Кой използва Тик Ток - митове и истини за неговата аудитория.

3) Видове съдържание в Тик Ток.

4) Как ние да използваме Тик Ток - начин на работа и стратегии за успешни клипчета.

5) С какво може да бъде полезен Тик Ток за бизнеса ни.

ПРЕДСТАВЯНЕ

Станимир Георгиев е уеб дизайнер и разработчик с над 10 години опит в този бранш.

През 2005-та година започва да се занимава по-усилено в сферата на информационните технологии. Предимно практикува Уеб изграждане, дизайн, администрация и поддръжка на уеб сайтове, като с течение на времето интересите му се разпростират до тънкостите на маркетинг мениджмънта, онлайн търговията и SEO оптимизацията.

През 2011-та година се премесва в културната столица на България – Пловдив и започва работа по специалността си като Social Media Marketing Manager и Web Master, като професионалните му задължения включват развитие, поддръжка и управление на социални профили, създаване и управление на уеб сайтове и онлайн магазини.

През годините е натрупал опит с основните езици за изграждане на уеб сайтове като HTML, CSS, JavaScript, PHP, SQL и т.н… и водещи CMS системи за управление на сайтове като WordPress, Joomla, Magento, Opencart и други.

Работил е по български и международни проекти на водещи компании като Shark, Costa Coffe, International Security Academy Israel, Swarovski, Столична Община и други.

В момента изпълнява длъжността на уеб дизайнер и разработчик в дигитална агенция SEOMAX, като паралелно с това продължава да работи и развива свои проекти.

TOP