ТЕМА

„Маркетинг чрез съдържание - какво включва изобщо и как да го подготвим по-добре (т.е. различните специфики за имейли, статии, слогани, копита и т.н.)“

ПРЕДСТАВЯНЕ

Станислава Симидчийска е съосновател на копирайтинг агенция www.copyvibes.eu. Завършила е спец. Българска филология в Софийския университет “Св. Климент Охридски”, последвана от магистратура Журналистика и медии в същото висше учебно заведение. Има близо 10-годишен опит в медии, като това включва работата като редактор в дамски сайт, отговорен и главен редактор в модни сайтове. Също така е един от основателите на сайта за култура и лайфстайл www.vibes.bg, както и на дамския портал www.hubavajena.bg, където изпълнява дейността на главен редактор заедно със своя съпруг и съосновател на медиите и агенцията Константин Симидчийски.

TOP