ТЕМА

Планиране на съдържание в 4 стъпки: как да създаваме ангажиращо съдържание лесно и често?

ПРЕДСТАВЯНЕ

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service).

В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio, преподава контент маркетинг в SoftUni и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг.

Василена има бакалавърска степен по “Връзки с обществеността” от СУ “Св. Климент Охридски” и магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University и Нов български университет. Успешно преминава редица сертификации, включително Google Analytics и Google AdWords Individual Qualification, Hubspot Inbound certification, и 6-седмичен курс по Growth Marketing в академията Growth Tribe в Амстердам.

TOP