ТЕМА

Е-commerce - факти, цифри и тенденции

  1. Потенциалът на B2B електронната търговия в света
  2. Нарастващата роля на маркетплейсите в глобалната трансгранична електронна търговия
  3. Статистика на Европейския пазар B2C пазар на електронна търговия
  4. Статистика на B2C пазар на електронна търговия в България
  5. Ключови изводи

ПРЕДСТАВЯНЕ

Жанет Найденова е маркетинг консултант. Съосновател и Председател на Българска Е-комерс Асоциация ( www.beabg.com ), член на Ecommerce Europe.

Притежава над 30 годишен професионален опит в областта на информационните технологии и маркетинга, 8 от които – в световна FORTUNE 500 ИТ компания, достигайки позиция маркетинг директор за Европа, Африка и Близкия Изток.

Найденова е маркетинг консултант на SEED (Southeast Europe Enterprise Development) – донорска организация на IFC (International Funds Corporation) към Световната банка, спечелил наградата “Най-добър консултант за Югоизточна Европа”, ICT маркетинг експерт на Европейския съюз.

Тя е първият преподавател по Интернет маркетинг в СУ, магистърска програма по е-бизнес.

Сертифициран Магистър е по Guerrilla Marketing, издател е на множество “White Papers” в областта на технологиите и бизнеса. С дигитален маркетинг се занимава от 1995 г. Член е на

Българска Асоциация по Маркетинг, Председател на Управителния съвет на Българска Уеб Асоциация в периода 2006-2007 г. и Председател на “Интерактив Адвъртайзинг Бюро България” (IAB България) в периода 2009-2014 г.

За контакти:

https://www.linkedin.com/in/janetnaidenova/

TOP